"Tänk vilket nedkap du gör"

Telefonsamtal mellan mig och boråsaren:
Z: Men vill du verkligen flytta hit, till Boråååås Tove?
T: Men jaa, vill bara dit nu nu.
Z: Men ni har ju allt i Stockholm, ni har ju typ alla kändisar.
T: Men ja har bott här hela livet och vill härifrån.
Z: Ni har Micke Persbrandt, Hoffmaestro och Lena PH.
T: Lena PH? Hon kommer ju för fan från småland.
Z: Men hon bor i Stockholm nu..vem har vi? Vi har typ Jill Johnsson och vi dricker
oboy hemma istället för i pappersmuggar från Starbucks. 
// Tove, den lite mindre starstruckern av oss två.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha tackar ;)



jag är verkligen kass på att förklara hur man gör. jag hittade som sagt all hjälp på designadinblogg.se. För helt ärligt så kan jag nog inte hjälpa till.

p u s s

2010-12-29 @ 16:49:39
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp det har jag :)

Väntar just nu på att jag ska få igenom det namn jag ska ha på företaget :)

Åh, ska du, va spännande! Då kommer jag och förlänger hos dig!

2010-12-29 @ 19:05:58
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0