Toves Tvåtusentio.

JANUARI
Det var ett nytt år och om man ska sätta mitt mående på min skala var jag rätt så långt ner. Firade med mamma och hennes bästa kompis och om man ska se något positivt med det nyåret var jag inte bakis dagen efter.  
Kände mig väldigt ensam under januari månad och längtade otroligt mycket efter min valp som fick "adopteras" bort till en barnfamilj. Bertil var mitt allt och vi två hängde var eviga minut från maj till november. Men för burkens bästa var det bäst att vara hos en familj där det fanns mer tid att ta hand om honom eftersom jag hade börjat jobba heltid på dagiset.
David och världens finaste kille.
FEBRUARI
För mig var det inte mycket kärlek som låg i luften. Alls. Gick till min läkare och till min psykolog och livet kändes lika trist som all snö som blockerade Rörstrandsgatan där jag då bodde.
MARS
Ja, va fan hände i mars? 
APRIL
April april din dumma sill jag kan lura dig vart ja vill..ja flyttade ut från lägenheten och hem till...mamma. Kul.
Mådde inte på topp så det blev inte så många bilder tagna under början av året. Trist för er.
MAJ
Jag började träffa en väldigt fin person igen men tyckte fortfarande det var lite läskigt eftersom jag fortfarande inte mådde så bra. Jag var väldigt blyg men det var mysigt att få lite närhet efter seriöst typ 8 månader i celibat - hej då nunneliv!
JUNI
Äntligen kom sommaren och jag började må bättre.
Jsg och lillasyster Lisa
JULI
Juli var en av årets bästa månader. Jag hängde mycket på vårt lanställe på bästkusten, såg winnerbäck, drack rätt så mycket rosé och lärde känna Zofie. Bara det liksom! 
Många campingnissar cyklade över vår strandtomt. 
Jag, Lisa och min kusin gjorde typ kullerbyttor i gräset den där natten. Mycket rosé blev det!
Vi var ett stort gäng som drog till Grebbestad för att kolla min favorit Lasse och herre vad grym han var!
Sen gjorde vi paella på stranden när min bror fyllde 25
Sen var det hem till huvudstaden igen och det var dags för pride. Jag började date:a en fin tjej jag träffade under förra pride men vi ville olika saker och det tog slut.
Jag gick i den rosa-svarta delen av Pridetåget som var Anarcho-pride. Min kära underbara Hedvig spelade nämligen musik på deras flak. Awesomeness.
AUGUSTI
Hittade den här texten och tyckte den var fin. Sen var jag helt obessesed vid True Blood.
SEPTEMBER
Jag och mina fina syskon gjorde Gröna Lund osäkert när vi kollade på Hoffmaestro.
KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ.
Apropå kärlek blev jag tillsammans med P under augusti. Mitt första seriösa förhållande och han var den första jag blev kär i på riktigt. Vi hängde mest i hans lägenhet, spelade Xbox, gick på en bajenmatch även fast jag är gnagare, vi gick på fester, åkte till Trosa med en mops som heter Freddie, var med om jobbiga och roliga saker. Sen skulle vi rest till London i december men innan resan skulle bli av tog det tyvärr slut mellan oss två.
Världens finaste Freddie!
SEPTEMBER
Jag flyttade in till Liljeholmen och blev sambo med fina fiskar som eh..tyvärr inte överlevde i mitt o så fina akvarium.
OKTOBER
Gick igenom en jobbig operation och efteråt flydde jag till min älskade moster i Spanien och tog det lugnt. Längtade ihjäl mig efter P men paellan på stranden gjorde längtan mindre jobbig.
För första gången i mitt 23-åriga liv färgade jag mitt blonda hår!
NOVEMBER
Mitt livs värsta månad. Åkte akut in på St Görans och blev kvar där i nästan 1 månad. Jag fick min frihet berövad pch fick inte ens ha skosnören på mig.

Kommentarer
Postat av: Hestvig

Hallåhallåhallå!

Jag har inte sett ett enda foto som du tog under Pride! Give me some!

Till veckan styr du jag och Lisa upp nåt!

Miss you! <3

2010-12-31 @ 13:28:38
Postat av: tove

hallåhallåhallå!



du ska få se dom hesten, I plomise!

Det låter awesome! SAKNAR DIG! Ha en skön kväll! Pusssss

2010-12-31 @ 13:30:03
URL: http://twoflatorinaflat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag säger bara, kaaaaanon

2011-01-01 @ 04:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0