Vad jag inte kommer sakna med Stockholm

1. Stockholms kära lokaltrafik när det är vinter. Ja menar, kyla och snö kommer faktiskt till detta avlånga land varje år!
2. Alla snobbiga tjejer med den nya "inne"-mössan. En ribbstickad mössa med en stor himla pälsboll på toppen. Save them rabbits!
3. Trängseln på tunnelbanan och folk som stormar in i tuben innan man ens fått chansen att kliva av.
4. Barnvagns-maffian i Vasastan. 4 bugaboo-vagnar, med den obligatoriska latte-mugg-hållaren, som blockar trottoaren för de går i bredd klarar jag mig fint utan.
5. Dryga människor som tror de är ashäftiga bara för de handlar sina kläder på Biblioteksgatan. Kort och gott - nej jag kommer inte sakna brats med pappas kort.
/ Tove

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: oj tack så otroligt mkt :D



jaha hihi det gör faktiskt dem flesta :O

2010-12-29 @ 13:13:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0