you name it.

Namn: Zofie
Ålder: 21år , 5 månader och 12dagar.
Yrke: studerande & tar hand om mina oldies på mitt ålderdomshem
Humör: up side down , ofta glad ofta ledsen.
Familj : mami papi lillebror lillasyster
Civilstånd: mellan två jobb som man brukar säga , singel alltså
Äter helst: ris med soya , potatis med champinjonsås
Dricker helst: vin & o'boy , dock ej samtidigt
Blir lycklig av: sommar , kärlek , mentholsnus , lila , mina bästisar , när lönen kommer , hoffmaestro.
Blir arg av: lite av varje , är lite utav en moralkärring
Somnar till: Rix fm
Dansar till: verkligen allt
Sitter på bussen till: det som hörs , på bussen är det aldrig tyst
Mål med livet: STILL ALIVE AND KICKING



Kommentarer
Postat av: Jonna Hedlund

sv: Tack! Det tycker jag verkligen att ni ska göra! :D

2010-12-27 @ 20:54:46
URL: http://unknownmi.blogg.se/
Postat av: Johanna

SV: Ja det är synd! Men då jeavlars ska det fiskas hummer!

2010-12-27 @ 23:36:38
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0