Guten morgen!

Vad ska man göra idag? Jag mår fortfarande illa typ och det regnar - great success. Borde åka till Borås och ta alla mina sista saker men 100-bussen är den sista jag vill sitta på när det känns som jag ska spy.

Hanna sällskapade mig igår när jag var hundvakt och det var fint med sällskap eftersom ja inte blev lite sugen att dra ut när fem stiliga karlar satt här innan och drack några öl. Hundvakten blev jag kallad dessutom. Tack för den.

Nu väger jag bergis 2 kg mer igår efter Hanna och mitt svull. Men man måste få ha svullster-evenings ibland. Typ. Vi groffade oss feta och Scarlett Johansson sällskapade oss, hon var barnvakt. Inte åt oss då, även om man kanske tänker att minderåriga behöver det. Men Hanna hade ju mig, så om filmen Nanny Diaries skulle bli leskig kunde hon hålla mig i handen. Det gjorde hon inte, däremot krävde hon nackmassage och klaga att jag tog i för lite. Det är tacken man får, bortskämda Kungsbacka-bor säger jag bara.

Imorse när jag kom hem efter en hundpromenad möttes jag av tonerna till Dirty Dancing och jag dog lite. Men sen byttes den helt plötsligt från She's like the wind till pedofilen R. Kelly till dödsmetall. Om jag ligger kvar i sängen nu? Hell NO. Soffan är minst lika skön, typ.
Nu blir det frulle!
Hejdå, goodbye and auf widersen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0