Håkan Håkan Håkan

Solen skiner över Stockholm och solens hettande strålar gör att folk har övergett vinterjackan och strosar runt barbent. Mår fantastiskt fint. Harf haft en fin dag med min finaste vän Lisa. Vi åt lunch i trädgården, köpte glass och satt i en park och kollade på konstiga människor och coola kids åkandes på sina skateboards. Sen strosade vi runt i himmelriket a.k.a Matton. Där sa mamma att jag fick plocka på mig en korg med sånt jag behövde inför mina arbetsprover och hon är världens bästaste människa. Sen kom hon och mötte upp oss, betalade och gav mig ett påskägg. Så fick både Posca-pennor och påskägg. Härliga tider.

Nu ska jag möta upp min syster, Cissi, Fredrik och Gustav och sen ska vi åka spårvagnen mot Cirkus och se min Gud. Var ett tag sen jag såg honom och det bara sprätter i hela kroppen. Min karl sa kommenterade på fejjan förut att Stockholm blir aldrig hans stad och ja, det stämmer. Men jag ska njuta var eviga minut och jag vet att ni är avundsjuka - stockholmare som götelaborgare.

fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0