Halli hallå..

..i blåbärsskogen!
Nu är jag hemma i Borås igen. Solen skiner och jag och min fru Zofie är nyklippta och är i städartagen.
Igår var jag i älskade Majorna och åt middag med M. Vi lyssnade på svenska trubadurer, drack god öl, gick på hundpromenad och myste i sängen. M fick Håkan-tavlan jag målade och blev glad - sicken tur va?!
När klockan ringde 06 imorse var ingen av oss särskilt pigg. Under natten lyckades Zune väcka oss x antal gånger. Han skulle bestämt ligga på oss mitt i sängen  och inte vid fotändarna. Bör tilläggas att Zune inte är någon liten råtta till hund. Han är en Cane Corso och kommer väga 60 kg när han blir stor(större).
Det var en mysig visit och M är fin och gör mig glad.
Ikväll kommer Pärlan till Borås och det lär bli röj. Pepp pepp.
Nu ska vi städa vidare.
Kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0