I get more ass than a toilet seat.

Dagarna flyger förbi , vill bara ha vår nu. eller helst sommar :D
glida runt på en cykel i shorts och linne. grilla , dricka cider & steka i solen :)
Kollade resa till Cypern igår , vill så gärna ta mig dit igen.
Underbart. Var där i somras , ensam. för sånt behöver man ibland. 35grader varje dag & stekte mellan 10:00 - 18:00 varje dag & kände mig levande.
MEN .. än är det inte vår. Regnet piskar på fönstrena och man blåser nästan iväg när man står på balkongen.
jag är hemma . min mage har blivit 100ggr värre på bara några dagar. helt sjukt. vet inte vad som händer med mig.
Mina nya shoes , GOTTA LOVE THEM.
// Zofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0