Bertil, bank, Bee's & barnvakt.

Idag blev det många aktiviteter på B. Träffade min vuvve på första gången på jeeeettelänge. Fick en ordentlig pussattack när jag äntrade dörren och mitt hjärta smälte samtidigt som det gjorde ont.

Han var så förbaskat söt och massa minnen väcktes. Men pappret för ägarbytet skrevs till slut på och har bestämt mig för att köpa en ny hund i år. Tror det kommer bli en amstaff-tik och ska kolla på en kull nu på lördag, men inte i Stockholm utan i Götlaborg! Pepp pepp pepp!

Måste hitta ett jobb i Borås först bara så jag tjänar lite pengar. Apropå pengar var jag på banken och fick en ny doza och efteråt träffade jag min bästis Lisa i hennes superfina lägenhet vid Tekniska högskolan. Sen åkte jag och hämtade Svea och Lily och nu sitter vi och kollar på Nasses nya stol. Hade velat se Nemo men Lily tycker hajarna är för läskiga. Sötnos. Ikväll ska jag packa för imorn flyttar jag till min twinnie!




Hur fin är han inte på en skala?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är suuuuperfint här, förstår att du längtar hit lite, som sagt, världens vackraste ställe ju! :)



Hoppas du kommer trivas bra i Borås, och hoppas vi ses snart!



Puss

2011-01-19 @ 15:15:57
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Tack :)!



Jättesöt hund!

2011-01-22 @ 09:40:47
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0