Chained.

Har precis spenderat min torsdagsmorgon med att kolla klart på Despicable Me som ja började kolla på inatt och ja säger bara fy tusan vad söt den var. Har alltid älskat animerade filmer och den här borde ni se people. Totally adorable!
Idag ska Pärlan tatuera in en jättefin och jäääättestor tatuering på revbenen, pain pain pain. Så jag ska få henne på andra tankar och kommer förmodligen få min hand söndersqueezad. Sen ska jag träffa Michaela som jag lärde känna på sjukhuset och jag ska köpa ett fotografi som hon tagit. Den tavlan kommer betyda mycket för mig då det symboliserar en hel del av min sjukdom samt min vänskap med Michaela när vi båda gick igenom otroligt jobbiga saker. 
Efter jag träffat henne och Emilie, som jag delade rum med den sista veckan på St Görans ska jag vara barnvakt åt Svea och Lily. Funderar om vi ska till Pärlshopen. Hej småbarnsmorsa med Urban Jungle-tvillingvagn i Västermalmsgallerian!
Ha en fin dag.
Fred och Kärlek. 
/ Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0