Det som göms i snö..

Nu ska jag och syster göra tacos. Inte ätit det sen dackefejden typ och jag älskar det. Sen är vi ashungriga också för vi har röjt bland alla mina saker som galningar. Slängt och sorterat kläder till 2nd hand. Så nu är jag stolt över mig själv! Jobbigast var att gå igenom den där blåa påsen. Den där IKEA-påsen. Den påsen jag velat fötränga men liksom inte kunnat. Det är som om den har legat där och bara väntat på mig.  
Efter aborten ville jag egentligen bara slänga den, men ja kunde bara inte. Det är inte det att jag är den där sork-tove som gillar att spara på saker, eller "container-tove" som mamma käckt kallade mig när jag var yngre. 
Men när jag tittade på alla pyttesmå bodys och små mössor och strumpor hade jag inte mage att låta dom ätas upp av den illaluktande sopbilen.
Så nu sitter jag här med massa babykläder.
Ska försöka lämna tillbaka vissa eller skänka andra. Fast vissa plagg är för speciella för att ge bort. Typ som den här lilla strumpan..
..kan..bara..inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0