Diamonds are forever.

Nu är jag blond igen! Direkt efter mina cirka 5 h i frisörstolen gick jag och Pärlan och spontantatuerade oss! Blond dumhet? Hell no för det blev hur fint som helst. Pärlan tatuerade in ordet "live" på insidan av långfingret och det blev hur fint som helst. Tänkte summera denna vecka lite kort. Var rätt busy så därav bloggtorkan, flåt.

- Har gråtit själv på bio. Såg Svinalängorna och den var fantastiskt fin.
- Har passat mina fina barnvaktsbarn Lily och Svea några dagar. Ronja Rövardotter går på repeat hemma hos dom och hur fin är inte den på en skala? Vill också hoppa över helvetesgapet och skrika vårskrik så högt att rumpnissarna skulle freaka ut totalt. "Vaffö dådå? Vaffö gööör hon på dette vise?"
- Haft afterwork med Pärlan, Tove, Malin, David, Simon och några till. Vi var på Ohlssons skor och shottade x antal shots som smakade hallonsaft och ägde dansgolvet bland palmer och discorök. Tove ägde i DJ-båset och när dem stängde drog vi vidare till Spyan där en läskig man köpte hur mycket alkohol till oss och hotade oss så vi inte skulle gå ifrå honom. Men vi smet ut brandtrappan för att han inte skulle haunta oss down!
- Vart på Ikea och köpt ännu mera fina saker.

PÅ TISDAG GÅR SISTA FLYTTLASSET! Sen flyttar jag in hos Zofie på Nolhagagatan 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0