du gör som du vill , ja det vet jag.

I onsdags kom Tove , med alla sina kläder.
Vi käkade på harrys och drog hem till alex.

Torsdag , var helt trött i skolan och efter det så drog vi till Ikea ,
Tove kirrade ny säng , vi köpte matbord rumsavdelare tavla vardaagsrumsbord matta skrivbord.
Så nu är vi på gåååååååång :D
Sedan drog vi till Harrys och hängde med alex , sedan drog jag & tove till Klubb Pank och dansade.

Fredag , visade min lägenhet för en tjej och hon ville ha den. Skönt det !
Jag & Tove drog till knalleland och köpte fiskskål ( Vi ska ha två fiskar ! ) Duschdraperi och kakelklistermärken.
Skruvade ihop vardagsrumsbordet .. drog till sofia , dansade runt till favoritlåtarna och hade djuuuuupt snack.

LÖRDAG , Tove drog till sthlm för pearl fyller år. snart är hon här igen med alla hennes grejjer , min twinnie ♥
Jag är barnvakt åt robin & julia för mami & papi är på Rondo i gbg och kollar på Robert Gustavsson.

Söndag : Dååå flyttas alla mina grejer från min lägenhet till våran nya lägenhet.
Då inviger jag mitt/vårat nya hem ! :D

måndagtisdagonsdagtorsdagfredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0