Galenpanna

Vet inte riktigt varför jag är uppe. Gick och la mig med filmen KOPPS som sällskap och uret var kanske runt 02. Inte så sent om man jämför med andra nattugglor. Men andra nattugglor går för sjutton inte upp klockan 07:13 som jag gjorde. Ja la mig i soffan och kollade på Nyhetsmorgons nyårskarameller och sen zappa jag, jag är zapparnas prinzezza typ och pang så var Pärlan på tv. I filmen Prinsessa. Den var fin och jag fällde en tår. Är en sjukt känslig jävel och gråter mestadels. Kan iaf inte somna om nu. 
Ligger och lyssnar på världens bästa Daniel Adams Ray. Han är så så fin och bra.
Hans jacka och bågar är sjukt heta och det är roligt att tapeten i bakgrunden också fanns på vårt landställe på Resö en gång i tiden. Men sen renoverade vi köket - intressepil incoming!
Idag ska jag rensa min garderob och lämna in kläder på 2nd hand. Tips tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0