Girls got balls , They’re just a little higher up that’s all.

Igår var jag hos läkaren , fick svara på massa frågor ' är du gravid , har du hörapparat , har du pacemacer , har du metallsplitter i ögat ' för jag ska få göra magnetröntgen. Jag hade hoppats på en burk med piller som kunde ta bort smärtan med ack ack , det verkar som om det får vänta.
ont i magen idag , som alltid. jag förstod igår på bussen från sjukhuset att jag får helt enkelt lära mig att leva med smärtan. vilket jag verkligen inte lärt mig ännu , backar back ut varje dag.
Idag är det lägenhetsbesiktning på lägenheten jag bor i nu , great.
besikta en lägenheten full med grejer , you gotta love it !

Imorgon kommer min twinnie , kombo och bästis tove :D
GOTTA LOVE IT ! Du är bäst doris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0