Nighty night.

Nu blir det sängen men kommer garanterat inte sova än..sitter och flundrar på vilken film jag ska somna till denna natt..
Imorn ska jag hänga med syster och köpa en Nikon. Det blir ruwligt. Är sjukt sugen på ett nytt objektiv och ett stativ men tänkte vara lite duktig och spara. Blir ju IKEA för hela slanten när ja kommer tll B. Ska ju slå på stort och köpa en 160-säng (efterfest hos mig people!) så måste spara pengar. Hittat en jättefin sängstomme så det kmr bli great!
Imorn ska ja o Pärlan hänga så det blir roligt som alltid. Hon håller på att bli blond, tycker ni jag ska bli det igen? 
 
Ja just det, Zofie lever, men hon har lite bloggtorka tror jag allt.
Sussa sött finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0