"OJ, klippte jag dig i örat? Du blöder!"

Så kan det gå när man har kort hår och när en blond frisör tar fram rakapparaten. Klippte min sidecut kortare idag och det slutade att jag gick därifrån med ett grönt plåster på örat. Det nya svarta för 2011, I promise.

Idag äntrade jag Muggen igen, fast denna gång med fina Josefine. Vi drack kaffe och pratade om våra ex och allt annat mellan himmel och jord. jag blev kär i hennes Marc Jakobs-ring och vi båda smidde planer för döskalletatueringar. Sen mötte jag upp syster och åkte till Finest Tattoo och snackade med min tatuerare Thomas. Han är bra och trevlig han. Så han ska skissa och sen så ska han ringa upp mig och boka tid - PEPP PEPP.

En annan sak som är jeffligt peppande och nervöst är telefonsamtalet jag fick idag. Blev intervjuad och ska träffa lite folk på söndag. Så vi får se vad som händeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! Nyfikna ni blev nu va?

Sen kommer Zofie IMORGON och ja e överlycklig!

Grädden på moset är att jag ska öla med en snygg QX-flata ikväll, ja dör lite typ när jag ser hennes bilder! GAH.


Later amigos!



pssst. just gotta love webcam-kvalitén på min pappas dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0