RING MOBIL RING!

Igår hade jag en heldag på stan med Pärlan. Vi drack te, bestämde datum för freakin' Barcelona, fyndade på H&M, bytte tunnelbana 14 000 gånger och på en av sträckorna var det en tjej som började skratta och jag tror hon skrattade med oss och inte åt oss, hoppas jag. Sen letade vi febrilt efter ett kondis som hade semlor. Igår lärde jag mig en ny sak om Pärlan - hon är absolut semmel-tokig (om det nu är ett ord).
"Förra året åt jag 23 semlor". GOTTA LOVE IT! 
Istället för semlor hamnade vi på donken och sen mötte vi upp min syster och köpte en systemkamera på Siba - ni vet där man har råd.
Sen efter det satte vi oss på ett café på Drottninggatan men icke fanns det semlor där. Istället blev det en Hälsotallrik och en Ceasarsallad för oss två. Ja menar, äter man donken till lunch måste man vara lite nyttig också. But why á la Borat ska nyttiga saker vara så dyrt?!
Roligast på donken igår var när Pärlan blev sur på skoj skull för att jag "bara" tog Lilla Menyn haha. Hon tyckte att jag också skulle ta ett svullmål. Men jag tog en glass istället - MÖMS á la Maria Montazami.
Idag ska jag träffa fina Josefine och sen väntar jag ivrigt på ett samtal. GAAAAAAAAAAAAH!
Blev uppringd igår angående en superrolig sak, missade såklart samtalet men när jag lyssnade av min röstbrevlåda blev jag chockad och glad heeest.
Nu väntar jag på det där samtalet och det pirrar i mageeeeeeeeeeeeen.
Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Taaack :)

Men gud va spännande, nu blir jag nyfiken!! Vem ska ringaaaa? :)

2011-01-05 @ 11:12:26
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: piickan

Hej din blogg var jättefin! :)

Kika gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-05 @ 16:23:16
URL: http://piickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0