Tadaa.

Igår grät jag , som en idiot.
för mig är det ett tecken på att saker har gått alldeles för långt för mig själv.
jag gråter aldrig , max 2ggr per år.
så vart ska jag börja , vart ska jag börja reda ut knutarna först.
jag vill bara ha måndag nu , ska till min tarm&mag läkare.
den mesta smärtan ligger i magen , jag har så ont nu att jag bara vill slita ut dom för att slippa känna denna enorma smärta. Och på tal om inget , 45 är mitt mål. kollade vågen innan , den visade 55. suck tänkte jag.
Jag har ett gymkort jag aldrig använder , det är dags nu.



om 19 dagar är det inflyttning i lägenheten ,
jag låg & tänkte igår och det förstod att det inte är så farligt.
Det kommer bli awesome , rymligt och härligt ! :)
jag ska göra tavlor som ska hängas upp , framförallt en fett hoffmaestrotavla.
j a g l ä n g t a r. twinnie ♥



// zofie

Kommentarer
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

sv: eller hur! man vill bara ha sommar! :D

2011-01-13 @ 20:58:34
URL: http://mpeterssons.blogg.se/
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

sv: eller hur! man vill bara ha sommar! :D

2011-01-13 @ 20:58:35
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0