Trött hest.

Herre min skapare vad trött jag är. Bakis är jag också. Kalas!
Vaknade upp skedandes med Pärlan i min brors lilla soffa och sen åkte vi två till Hornstull för att äta på vår thai där en otroligt dryg brud jobbar. Men gott är det!

Efter det köpte jag en jeeeettefin röd vårjacka på Monki och massa dundersköna och snygga trosor på Björn Borg. Gotta love em! Efter det mötte jag upp Sara och vi satt på Café String i några timmar och sen gick jag till vitnameserna och fixade mina naglar. Unnade mig lite pedd(o)ikyr idag också. Lyxlördag.

Nu är jag hur trött som helst och borde få lite skönhetssömn. Om jag hoppar i ett varmt bad nu kommer jag garanterat somna och vakna och vara ett frusset russin. Helst inte. Blir sängen och Spotify istället. Sen tänker jag massa på en person just nu.

Mjau på er.

/ Tovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0