Världens finaste pärla.

Tänk att heta Pärlan, bara det liksom?
Det fina namnet passar otroligt fint på min fina vän som jag lärde känna genom P. 
Hon är galet glad och hennes skratt och leende smittar av sig bara man är i hennes närhet. Hon är galet social och har som mig inga hämningar. Hon vet hur man kalasar och får ens huvudvärk att kännas mindre jobbig dagen efter för att hon får en att skratta som en galning istället. Ont i magen får man garanterat. 
Tack Pärlan för att du är du, för att du är som du är och för att du vågar vara den du är. Det finns få pärlor som du och de man hittar ska man vara rädd om - så kommer alltid finnas här för dig. Min tokiga bat med claw-fingrar.
Du må vara en nyfunnen vän men älskar dig redan tokfia. 
Du gör mig lycklig!
// Tove

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Hallå tack då! Jag blir typ rörd! Du är för gullig, du är en helt otrolig tjej du med. Åh jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än tack och desamma hjärtat!

2011-01-03 @ 01:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0