you gotta make it.

Sitter i min säng , helt död.
är så jävla förkyld och när jag hostar rubbas hela huvudet.
Mina tarmtabletter är slut & jag borde ringa och säga att jag måste få andra för dom har inte hjälpt.
men jag är zofie stenström , jag gör alltid grejer när det redan är försent.
Räkningar regnar över mig & jag borde vara i skolan idag , ångesten äter upp mig innefrån när jag inte går dit. men jag är så jävla förkyld att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.
Kollade runt i lägenheten innan , så svårt att tro att jag ska lämna den snart.
Jag har såna minnen fast jag bara bott här i ett år ,
här har jag levt gråtit ätit sovit dansat bråkat haft sex rökt inomhus varit glad arg ledsen förväntansfull sjuk frisk berättat hemlisar och det har blivit min skyddsborg. det enda stället jag känt att jag är ensam på , bort från omvärlden. Och nu ska jag lämna det till någon annan som ska få uppleva minnen här. Och jag ska flytta till något större med doris , och jag är så lycklig men samtidigt så klyven. jag liksom hör hemma i min 25kvadratare men det är dags att kasta sig ut i det nya och spännande .. :)


Tove , jag älskar dig min kombo.
Det kommer bli bra och vi kommer uppleva så sjukt mycket kul ihop. ♥



Gotta love it --> http://www.youtube.com/watch?v=ssApayzilRM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0