Zofie i huvudstaden!

Äntligen kom Borås sötaste flata till storstaden. Det något snötäckta X2000 rullade in 17.07 i torsdags och på perrongen blev det kram- och pusskalas! Sen var jag tvungen att äta på donken för att minska min baksmälla. Var på götgatan och slirade runt på onsdagen. Drack öl med en väldigt söt chey och sen gick jag, Pärlan och co till Snaps där även grabbarna från Tumba var. Alltid när jag är på lyset får jag för mig att bjuda laget runt. X antal ggr...
      
Vi har inte bloggat under helgen för att vi har haft fullt upp med annat. Som det här till exempel:
Taggade för utgång på gay-Momma och gay-Paradise. 
Laddade för Bowling med Pärlan och Peter - våra Piff och Puff.
Sen piercade jag mig och Zofie klippte sig så nu blir vi tvillingkombosarna!
<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååååh, najs piercing!! Jag är också riktigt sugen på att ha en ring där. Gör det mycket ont? ;)

2011-01-09 @ 17:15:50
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

haha härliga bilder! :)

2011-01-12 @ 12:24:21
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0