Eru bitter? Skaffa twitter!

Tjenare mannen!
Igår blev jag cool och skaffade twitter. Igen. Kände att det var ocoolt ett tag där MEN ändrade mig eftersom Majornas skönaste och tjötigaste karlar numera twittrar och det vill man ju för guds skull inte missa. Så, om ni vill vara lika hippa som oss - skaffa en blokk eller en twitter. Helst båda. Målet är att få lika många följare som Sheen. Typ.
Imorse gick vi, eller jag, upp 08 och gjorde scones till M & N. Det gick hem big time och efter frosseriet och Zunes dreglande släpade vi ut våra arslen till Slottsskogen där vi hälsade på pingviner. Sen blev det ett jävla sicksackande mellan lattemorsor med värstingvagnar och käriingar med bjäbbiga hundar.
Efter vår powerwalk NAT åt vi kebab ute på gården och det satt fint som snus osv osv. Nu är vi grabbiga och kollar fussball. Zune är en trött hest och ligger och spinner typ. Sövande? En smula. Ska ta mig en liten siesta latero för
ikväll blir det kalas med flatorna och Tom i Hjällbo. Varm & Kall och ölen ligger på kylningen och peppen är brutal!
Hörs i dimman!
/ Tove 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0