Hej då Borås, hej Göteborg!

Lilla Borås var ingen stad för mig och pga omständigheter som jag inte kan nämna i bloggen flyttar jag nu härifrån. Mina tankar och känslor om detta?

Först blev jag ledsen såklart men nu känns det rätt skönt för jag har inte trivts så speciellt bra i den här staden, kanske därför jag spenderat mestadels av tiden den senaste månaden i Tjöteborg. Planen från början har alltid varit att flytta till goa götet och nu, lite tidigare än vad jag förväntade, blir drömmen sann. No more Knalleland, no more värdelösa busstidtabeller och NO MORE NETTO! Kommer sakna Johanna och Alex - fast Alex ska ju fly Borås hon med så det är väl tur de - annars hade det blivit sjukt ensam här.

Fiskarna får bo kvar hos Zofie, men jag får väl komma och hälsa på de 4 lite då och då om jag är wilkommen.
Nu håller jag på att packa mitt pick och pack och eftersom det sker en förändring i mitt lilla liv sker det ännu en till - fast här på bloggen. Eftersom jag stått för 90 % av inläggen väljer jag att fortsätta med den själv helt och hållet så för er som mer tycker om det Zofie skriver får tjata på henne att skaffa en egen blogg - simple as that!

Nu har jag inte tid med bloggeriet!
Back to packing.

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Taack! :)

Hur kommer det sig att du flyttar till götet, och vart i stan kommer du bo? :)

Jaaa, hör av dig så fort du kommer ut!

2011-03-31 @ 21:50:32
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0