Hej hej blokeen.

Nu ska jag och M snart ut i vårsolen och äta glass. Har vart sugen på glass i flera dagar nu men har inte
fått min bootey ända ur vagnen. Efter jag förmodligen fått någon sorts av mat-orgasm-upplevelse ska vi
till Classic Tattoo här i Majorna då M ska pryda sin överarm med ett gipsyhead. På tal om tatueringar har jag byggt ut min sleeve lite sådär hejsan hoppsan tjosan svejsan kompis det går bra nu!
Jag blev väldigt nöjd och tackar min käre tatuerare OCH aikare Mig Fat Joe för mästerverket!
Hörni! Våren är ju här igen och hur jeffla dunderbart är inte det?! Åh fint väder gör mig så förbaskat lycklig.
Nu ska jag sätta på mig vårjackan och conversen men fick tyvärr inte behålla kepsen på!
Gött mos!
Over n' out suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0