Klad hest.

Så, då var det lill-lördag - härliga tider! Sitter med Johanna och Adele, dricker rödtjut och pratar sex. Inte sån dålig onsdagkväll vill jag lova. När jag kom hem till Johanna insåg jag att jag inte ätit någon middag - great success. Så hon langar fram wasaknäcket Havre. Havre+vin+sex-talk= klad hest. Nu har jag i alla fall lite i magen och hoppas att jag inte rultar hem. Dog inte med mig leget, oh förlåt menar passet eftersom jag vet att Johanna är en partysugen jevel och jag har inte råd att gå ut ikväll.

Imorn ska jag åka till Varberg för första gången och ska bli fint att se hav igen.



F M beautiful.

Ha det gött - haaaj!

Kommentarer
Postat av: C.J

Helt klart, MIN fru! Ajja dig som lägger upp bilden så där!

2011-03-30 @ 23:11:46
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0