Ljusglimt i det mörka.

Redan på Roslagsbanan började tårarna rinna och de fortsatte rinna under hela dagen. Begravningen var väldigt fin, men tung. Men en liten tjej som var där gjorde dagen lite lättare, för alla tror jag. Mitt kusinbarn Maya, som åkt ända från Los Angeles fick alla att le en dag som denna. Hennes tindrande vackra ögon gjorde så mitt hjärta smälte.



Nu ligger jag hemma. Helt matt och tom. Mina tankar går till mina fyra underbara och starka kusiner och det var fint att se dem igen. Mamma lagar middag till mig och sen kör hon mig till Arlanda Express. Väl på Landvetter blir jag hämtad och i Majorna ska jag krypa upp i Marcus famn och mysa med Zune.

Fridens liljor.

Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0