Tjenare mannen!

Så var det suntag igen. Solen skiner inte och det är skönt. Inte för den sakens skull att jag förtärde alkohol och ligger bakis i soffan utan för att jag är stört trött typ. Så då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag är en soffpotatis idag. Skönt det.
Det var sjukt kul i fredags. Kvällen började med skaldjursfrossa och eftersom Marcus inte är det största fanet av vin fick jag en hel flarra för mig själv - fina grejer det vill jag lova!
Vi gick till Red Lion där jag sa hej till Johan och Niclas, pussade Marcus hejdå och sen tog jag 9:an mot Hjällbo och tackade mig själv att jag tog med mig fritidskortet eftersom det var razzia - det låter mycket coolare att säga razzia än att säga kontroll.
Väl hos Julija hade vi det trevlans till hennes gulliga grannar stack in en lapp genom brevlådan drä det stod;
"Nu får det vara nog! Snart ringer vi jouren. / Arga grannar"
Inom 2 minuter tror jag alla var utanför lägenheten, men det hjälpte tyvärr inte för hyresvärden var inte en klad hest dagen efter.
Det var mitt tredje besök på Sagas i fredags och det var den roligaste gången av de tre. Mycket skönt folk, bra drag på dansgolvet och goda shots. Hehehehe. Sen fick man en komplimang också; "Jag är hetero men du är stört snygg, ska vi ligga?!" Det är ju alltid trevligt att få såna komplimanger.
Haha. I lördags träffade jag Johanna och vi var ute i solen med Zune hela dagen, jag åt äcklig sushi på centralen och säger bara en sak don't gooo theeeere osv osv osv.
Nu ligger jag här i soffan och väntar på att Marcus ska komma hem från sin grabbweekend i Mollösund. Jag äter mig fet på nachoschips och guaca och funderar när jag ska börja jobba för beach 2011..hm..
så jäävla fräsch..not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0