www.erefredag.se

Hallå eller!

Hur mår ni alla vänner och kottar som jag känner?! www.erefredag.se
Det är fredag idag, tjoflöjt! Men vad hände med våren? Jag är lika besviken som efter mitt senaste tandläkarbesök. "Då får vi boka n ny tid så vi kan laga ditt lilla hål, det kommer gå på ungefär 1000 kronor." Oj så skoj.
Apropå skoj så var jag, Tom och Johanna ute på XoY igår. Det blev spontanutgång men var inte lika roligt minutrarna innan vi skulle ut. Legget? Vars fan är legget och varför ligger inte legget i min plånbok? Den är rolig, men så är den inte det ;PpppPpppP

Så det var bara att visa lite hud och blinka åt vakterna, som för övrigt brukar vara riktiga bitterfittor. Men charmör som jag är gick det kalasfint! Lika fint som att Ica-Paul Tilly stod och hängde på balkongen eller gräddhyllan som jag kallar det. I hörnet vid baren bland skumpaflaskor och shots stod även delar av Elfsborgs fotbollslag och andra kostymnissar så Johanna tyckte absolut vi skulle ställa oss och dansa 1 m ifrån dem. Å vad händer? Jo, den äldste i herrskapet bjuder upp till dans och börjar bugga med mig. En syn ni kommer ångra att ni gick miste om fosho.
Sen stod det huxflux 50 shots på bardisken och det var en grotesk men himmelsk syn. Allt från fernet, jäger, zambuca och fireball. Den sistnämnda kan vara den godaste shotsen ever. Smakar som kanel. Jag gillar't! Tack Gina Tricots ägares son om du läser detta! Det var alltså han som stod för kalaset hehehe....

Tänkte ge en petit update från mitt liv här på bästkusten.
Håller på och söka massa jobb för tillfället och än så länge har jag inte fått något svar. När jag inte hänger ut och ser cool ut på kära Arbetsförmedlingen, så är jag mest i Tjöteborg. Största orsakerna är väl för det första att jag har så otroligt fina vänner där och sen för att M bor där. Det är idag 1 månad sen vi träffades första gången, men det känns som evigheter sen! Veckan som gått har jag mest varit med M och med Zune, som är världens finaste och störstaste(!) valp. Han är en cane corso men tror att han är en liten knähund. Speciellt när man ligger i sängen. kan även tilläggas att den hesten gillar att ligga på en. Hej mosad på morgonen av en +40 kilos-vuvve men det är bara mysigt!

Nu har jag gjort mig fredagsfin. Sitter här i skjorta och fluga. Det ni! I helgen ska jag vara i Majorna och i Hjällbo där det vankas fest med flator och Tom hos Julija. Fint som snus!

Hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0