Winning!

Igårkväll var en finfin kväll. Det kändes som en riktig sommarkväll. Balkonghäng med öl, strårom, pipa, cigg, toner av Håkan och goa människor. Livskvalité om inte så säg! Marcus, Johan, Fredrik, Lotta, Zune och ja satt ute tills klockan var 21.30 typ och värmde oss med ljus och värmefiltar från OBH nordica. Winning!
Sen tog jag vagnen mot hooden där Julija hade fest och kvällen avslutades på Gretas. Dock var det för mycket white trash och för osköna människor där för min smak så jag lämnade Tom och Elin och åkte till Majorna.
Paparazzi som jag är togs massa kort men kameran lämnade jag kvar hos Pys så när jag väl hämtat den får ni ta del av denna fina mars-som-kändes-som-sommar-afton. Säger bara ett ord:
WINNING!
/ tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0